חדשות

פוטר הממונה על מערכת הבריאות בנציבות שירות המדינה

יוני דוקן, הממונה על מערכת הבריאות בנציבות שירות המדינה, מגיש לבית הדין לעבודה צו מניעה נגד פיטוריו על ידי נציב שירות המדינה

יוני דוקן, הממונה על מערכת הבריאות בנציבות שירות המדינה, צילום: נציבות המדינה

לאחר שנציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ, קיים שימוע ליוני דוקן, הממונה על נושאי הבריאות בנציבות והחליט על פיטוריו – הודיע דיקן כי הוא מגיש צו מניעה נגד פיטוריו לבית הדין לעבודה.

בדיווח ב"כלכליסט" נמסר כי דוקן היה במשך כעשור אחראי על התקינה בבתי החולים הממשלתיים. בינו לבין הרשקוביץ התפתחו יחסים רעועים. "פיטורי דוקן, אחד האנשים החזקים בנציבות, במיוחד מאז התפרצות נגיף הקורונה, יגרמו למלחמה ארוכה בתוך הארגון שנחלש תחת ניהולו של הרשקוביץ, שספג ביקורת רבה במיוחד בתקופה האחרונה", דיווח אדריאן פילוט.

דוקן הודיע לעובדיו על החלטת הנציב להפסיק את עבודתו לאלתר וכי הוא מגיש מיד צו מניעה.

בדיווח נמסר כי "היחסים בין הרשקוביץ לבין דוקן עלו על שרטון אחרי שדוקן מתח ביקורת על הרשקוביץ ועל אופן ניהול הנציבות. מאז תחילת 2020 החל הרשקוביץ לנשל את דוקן מסמכויותיו. נקודת השיא הגיעה לפני כמה שבועות, כאשר דוקן גילה שהוא נטול סמכויות דה פקטו וכי הרפרנטים שלו פונים ישירות לעוזרו האישי של הרשקוביץ, כדי לקבל הוראות. דוקן דרש מהרשקוביץ להחזיר לידיו ולאלתר את כלל סמכויותיו וכבר אז הזהיר שיפנה לבית הדין לעבודה".

נושאים קשורים:  יוני דוקן,  נציבות שירות המדינה,  דניאל הרשקוביץ,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
26.10.2021, 08:27

יוני דוקן הוא אחד האנשים הישרים והאיכותיים שפגשתי במערכת הבריאות.
פניתי אליו כעובדת זוטרה, מול מנהל בית חולים, אשר טובת העובדים במרכז שלו, לא בדיוק עומדת לנגד עיניו. יוני הגיע באופן מיוחד והעמיד את הדברים כפי שהיה ראוי שיהיו. לעולם אזכור לו זאת לטובה.
באותה הזדמנות, ניתן היה לראות כיצד הוא פועל באופן שקול, ענייני ואמפתי. תכונות שאין למנהל המרכז שבו אני עובדת, למרות שמדובר במרכז העוסק בתחום בריאות הנפש.
צר לי שהמערכת מקשה על אנשים כאלו.